Finantsturvalisus

Klientide vahendid on lahus Admiralsi varast

FCA reeglitest lähtuvalt hoitakse klientide vahendeid Admiralsi omavahenditest eraldioleval EEA-reguleeritud krediidiasutuse pangakontol. See tagab, et klientide rahalised vahendid on alati tuvastatavad ja kättesaadavad ning Admirals ei saa neid mingil eesmärgil kasutada. Lisaks on Ühendkuningriigi maksejõuetusseaduse kohaselt kliendi raha kaitstud ja seetõttu ei ole see ettevõtte ebaõnnestumise korral ettevõtte võlausaldajatele kättesaadav.

Admirals teostab iga päev kliendi rahade vastavusse viimist vastavalt FCA nõuetele. See protsess tagab, et eraldatud pangakontodel olevad rahalised vahendid kajastavad kliendi varasid alati täpselt. Kliendi kauplemiskonto koguväärtust käsitletakse kliendi rahana. Admirals tegevust reguleerib FCA ja Admirals peab igakuiselt esitama regulaatorile (CMAR) aruande.

Admiralsi kliendi rahade kontrollmehhanisme ja protsesse auditeerivad igal aastal meie audiitorid, kes raporteerivad FCA-le.

Kui pank, mida kasutatakse kliendi rahade eraldatult hoidmiseks, läheb likvideerimisele, jaotavad kliendid kõik kahjud võrdeliselt oma osaga pankrotis olevas pangas hoitavast kogusummast. FSCS katab kõik rahalised vahendid, mis on kaotatud sellise panga likvideerimise tulemusel ja mida reguleerib Usaldatavusnormatiivide Reguleerimise Amet (PRA) kuni 85 000 naela ulatuses kliendi kohta (https://www.fscs.org.uk/).

Finantsteenuste Investeeringute Tagamise Skeem (FSCS)

FSCS on loodud selleks, et kaitsta ebaõnnestunult finantsteenuseid pakkunud ettevõtete kliente. FSCS võib maksta hüvitist kuni 85 000 naela ulatuses kui ettevõte lõpetab kauplemise kliendi raha defitsiidiga. Samuti maksab see hüvitist kuni 85 000 naela ulatuses, kui likvideerimisele läheb PRA reguleeritud pank, mida kasutatakse eraldatud kliendi raha hoidmiseks.