Koduehekülg kasutab küpsiseid ning jätkates lehekülje sirvimist nõustute automaatselt küpsiste kasutamisega. Rohkem infot küpsiste ja nende seadistuste muutmise kohta leiate dokumendist Kliendiandmete töötlemise kord.
Rohkem infot Nõustun
81% jaeinvestorite kontodest jääb selle teenusepakkuja juures hinnavahelepingutega kauplemisel kahjumisse. Hinnavahelepingud on keerukad instrumendid, millega võimendusest tulenevalt kaasneb suur kiire kahjumi risk. 81% jaeinvestorite kontodest jääb selle teenusepakkuja juures hinnavahelepingutega kauplemisel kahjumisse. Palume teil kaaluda, kas hinnavahelepingute toimimine on teile arusaadav ja kas te olete valmis võtma riski, et suure tõenäosusega jääte te kahjumisse. expand_more

Facebook seisab silmitsi reklaamiboikotiga - ees ootab käibelangus?

Juuli 08, 2020 09:29


Facebook sai viimaste nädala jooksul halbade uudisvoogude osaliseks. Alates 26. juunist langesid Facebooki aktsiad järsult ja kaotasid juuni kõrgeimatest tasemetest ligi 15%. Viimase paari päevaga on enamik kahjust tasa tehtud.

Mis juhtus?

Facebooki seisab praegu silmitsi suurte ettevõtete boikoteerimiskampaaniaga. Facebooki reklaamidest on keeldunud ettevõtted nagu Verizon, Unilever, Starbucks, Coca-Cola, Honda, Diageo ja paljud teised.

Üha rohkem organisatsioone soovib näha Facebooki rakendamas meetmeid, mis tooks kaasa rangema võitluse vihakõne ja valeteabe esitamise vastu. Näiteks soovivad ettevõtted, et Facebook looks eraldi "modereerimisliini" kasutajatele, kes väidavad, et neile on kuvatud reklaame rassilistel või usulistel põhjustel.

Samuti soovivad ettevõtted näha teavet selle kohta, kui sageli nende reklaamid näisid olevat sellise sisu lähedal, mis tundus edasi andvat vihkamist ja/või eksitavat teavet. Selliste reklaamide näitamise eest soovivad ettevõtted oma raha tagasi saada.

Kas see võib viia ettevõtete reklaamikulude laiema kärpimiseni ning seega kaasa tuua Facebooki tulude vähenemise? Ühtlasi, kas tegemist on Facebooki aktsiahinna järsu languse algusega?

Kui paljud ettevõtted järgivad reklaamiboikotti?

Facebook on teada andnud, et ettevõtte poliitika lähtub pigem põhimõtetest kui ärihuvidest. See tähendab, et boikoti puhul on tegemist vaid finantsilise aspektiga - mis ei pruugi nii olla.

Hinnangute kohaselt on Facebookis praegu umbes 8 miljonit reklaamiostjat, kes tõid Facebookile 2019. aastal kogutulu ligikaudu 69,9 miljardi USA dollari ulatuses.

Samuti on tõene, et eespool nimetatud äriühingute (näiteks Verizon, Unilever, Starbucks, Coca-Cola ja Honda) reklaamieelarved Facebookis võivad olla suuremad kui teistel väiksematel ettevõtetel ning suurema grupi väiksemate ettevõtete rahaliste vahendite väljaviimine võib seega samuti märkimisväärset kahju tekitada.

Samal ajal ei tohiks eirata praeguseid maailmamajanduse arenguid. Majanduslanguse kartuses vähenevad lähikuudel ja ka lähiaastatel paljude ettevõtete tuluväljavaated. Praegused Facebooki suured reklaamimahud võivad seoses turunduskulude kärpimisega väheneda.

Lisaks ekesiteerib veel üks märkimisväärne pikaajaline aspekt: kui Facebook ei suuda vihkamist ja valeinformatsiooni puudutavat teavet hallata ega ennast muuta, siis ettevõtted, kes Facebooki boikoteerivad ja/või kärbivad koroonaviiruse pandeemia tõttu oma turunduskulusid, ei puurgi tõenäoliselt tulevikus naasta.

Lisaks hiljutisele tehnoloogiaaktsiate rallile muutub meie arvates huvipakkuvaks Facebook Inc. aktsiate lühikeseks müümisega soetud riski ja tulu vahekord.

Kuidas sellises keskkonnas Facebook Inc. CFD-dega kaubelda?

Kui vaadata päevagraafikut, siis hiljutist murdumist 223,00 USA dollari tasemest madalamale võib kindlasti pidada esimeseks negatiivseks märguandeks.

Kui üldine režiim (#FB) jääb pulle soosivaks seni, kuni kaupleme päevagraafikul üle lihtsa libiseva keskmise(200) taseme, siis alla 223.00 USD jäävat murdumist võib selgelt pidada pulliliku trendi „katkestajaks". Võimalik negatiivne kõrvalekalle RSI-l [14] viitab pullide hoo raugemisele.

Kuni #FB ei murra kõigi aegade kõrgeimast tasemest läbi, (umbes 245,20 USA dollarit) võib mis tahes järsem korrektsioon USA tehnoloogiaaktsiates kaasa tuua Facebooki aktsiahinna veelgi suurema languse. Esimene lühikese positsiooni käivitaja võiks olla murdumine 223,00 USD tasemest madalamale. Stop-loss oleks sellisel juhul tasemel 245,20 USD ja esimese hinnasihina suunaga alla näeme piirkonda ligikaudu 200 USA dollari juures.

Sellest hoolimata leiame, et psühholoogiline eesmärk umbes 200,00 USA dollari juures on vaid ajutine ning 2020. aasta teises pooles võime näha keskpikka eesmärki ligikaudu 140 USA dollari juures (2020. aasta madalaima tase):

Allikas: Admiral Markets MT5 koos MT5SE lisarakendusega #FB (14. märtsist 2019 kuni 2. juulini 2020). Kasutatud: 2. juuli 2020 kell 10.00 GMT - Palun arvestage, et varasemad tulemused ei ole usaldusväärsed tulevaste tulemuste või tulevase tulemuslikkuse näitajatena.


2015. aastal suurenes FB väärtus 34,15%, 2016. aastal suurenes see 9,93%, 2017. aastal suurenes see 53,38%, 2018. aastal vähenes see 25,71%, 2019. aastal suurenes see 56,57%, mis tähendab, et viie aasta jooksul on see 160,1% kasvanud.

Avastage maailma #1 mitme-varaline kauplemisplatvorm

Admiral Markets pakub professionaalsetele kauplejatele võimalust kaubelda kohandatud ja täiendatud versiooniga MetaTrader 5, mis võimaldab teil kogeda kauplemist oluliselt kõrgemal ja tasuvamal tasemel. Kogege eeliseid, nagu näiteks "Market Heat Map", mis lubab Teil võrrelda erinevaid valuutapaare, et näha, millised neist võivad olla tulusad investeeringud. Lisaks pääsete ligi reaalajas kauplemisandmetele ja veel palju muud. Klõpsake alloleval ribareklaamil, et alustada MT5 Supreme Editioni TASUTA allalaadimist!


TEAVE ANALÜÜTILISTE MATERJALIDE KOHTA

Käesolev teave väljendab täiendavat informatsiooni kõikide analüüside, hinnangute, prognooside, ennustuste, turuülevaadete, nädalaprognooside ning mistahes teiste sarnaste hinnangute või informatsiooni kohta (edapidi „Analüüs"), mis on avalikustatud Admiral Marketsi veebilehel. Enne investeerimisotsuse tegemist palume Teil pöörata tähelepanu alljärgnevale:

1. See on turunduskommunikatsioon. Sisu avaldatakse ainult informatiivsel eesmärgil ja seda ei saa mingil juhul tõlgendada investeerimisnõuande või -soovitusena. See ei ole koostatud kooskõlas investeerimisuuringute sõltumatuse edendamiseks kavandatud juriidiliste nõuetega ning selle suhtes ei kohaldata enne investeerimisuuringute levitamist mingisugust ärikeeldu.

2. Iga investeerimisalase otsuse näol on tegemist kliendi isikliku otsusega ning Admiral Markets ei vastuta otsusest tekkinud kahju eest, olenemata sellest, kas otsuse tegemisel on tuginetud Analüüsis esitatud teabele või mitte.

3. Klientide huvide kaitsmiseks ning Analüüsi objektiivsuse kahjustamise vältimiseks on Admiral Markets kehtestanud vastavad sisekorrad huvide konfliktide tuvastamiseks ning käitlemiseks.

4. Analüüsi on koostanud sõltumatu analüütik (Jens Klatt, elukutseline kaupleja ja analüütik, edaspidi "autor") autori isiklike hinnangute põhjal.

5. Kuigi kasutusele on võetud kõik mõistlikud meetmed tagamaks, et Analüüsi allikad oleksid usaldusväärsed ning sisalduv informatsioon oleks esitatud võimalikult arusaadavalt, õigeaegselt, täpselt ning täielikult, ei garanteeri Admiral Markets Analüüsis sisalduva teabe täpsust või täielikkust.

6. Analüüsis avaldatud teave finantsinstrumentide varasema või modelleeritud tootluse kohta ei tähenda Admiral Marketsi poolset otsest või kaudset lubadust, garantiid või viidet järgmiste perioodide tootluse kohta. Finantsinstrumendi väärtus võib nii kasvada kui kahaneda ning vara väärtuse säilimine ei ole garanteeritud.

7. Võimendatud tooted (sealhulgas hinnavahelepingud), on spekulatiivse iseloomuga ning võivad kaasa tuua nii kahju kui kasu. Enne kauplemise alustamist palume teha kindlaks, et mõistate täielikult kaasnevaid riske.