Professionaalse kliendi kauplemistingimused

Kuidas jätkata?
Tavakliendi tingimused

Kui soovite tavaklientidele võimaldatud lisakaitset kasutada, palun registreerige end Dashboardis, jätke registreerimisvormis täitmata asjatundliku kliendi infoväli.

Asjatundliku kliendi tingimused

Kui vastate asjatundliku kliendi tingimustele, palun registreerige end Dashboardis ja täitke asjatundliku kliendi registreerimistaotlus.

Olemasolevad kliendid

Juhul, kui teil juba on konto ja te vastate asjatundliku kliendi tingimustele, siis palun täitke Dashboardis taotlus valides "Asjatundliku kliendi tingimused".

Küsimused ja Vastused

Madalam finantsvõimendus kaitseb Tavakliente, vähendades nende maksimaalset riski turgudel. See omakorda vähendab võimalikku kahju, mis Tavaklientidel võib tekitada, kui turu liikumine on ebasoodne.

Tagatisega kauplemisel eksisteerib võimalus, et teie konto saldo (või väärtus) võib negatiivseks muutuda, kui turg (turud), kus teil on positsioon, teeb läbi järsu liikumise.

Tavaklientide tingimused pakuvad täielikku kaitset negatiivsete saldode eest.

Vastavalt statistikale oli 2017. a. Admirals Groupi poolt väljamakstud keskmise negatiivse kontojäägi hüvitise suurus 78 naela.

Teil on võimalus kasutada Finantsombudsmani (FOS) teenust, kui leiate, et oleme vaidluse lahendamisel millegi vastu eksinud.

Tavaklientidel on täielik õigus otsuse edasikaebamiseks Finantsombudsmanile (FOS), kuid professionaalsed kliendid saavad seda õigust kasutada vaid juhul, kui nad on määratletud "Tarbijaks" (ehk eraisikuks). Professionaalsed kliendid, kes kauplevad juriidilise isiku esindajana, ei oma seda õigust.

Igal juhul on oluline meeles pidada, et oleme reguleeritud finantsteenuste ettevõte ning soovime alati vaidlused lahendada ettevõtte siseselt olles vastavuses seaduste ja määrustega.